جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در زیرزمین سایبری شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت را می‌پذیرید.

آموزش قوی کردن ساپورت اینستاگرام

تصویر ویدیو آموزشی بستن پیج های اینستاگرامی

خوب از اونجایی که ما به صورت مرجع میخوایم فعالیت کنیم کاربرانی که داریم هر نیازی رو که داشتن باشن سعی میکنیم برطرف کنیم توسط متخصص و قدیمی اینکار. این آموزش رایگان هم جهت آشنایی شما با ریپورت کردن پیج های متخلف قرار دادیم که چطوری بتونید سریعا به خواسته ی خودتون برسید.

قبل از شروع ریپورت و بستن پیج هایی که دارای تخلف هستند و کلاهبرداری میکنن و یا …. باید بتونید ساپورت خودتون رو قوی کنید در اینستاگرام. حالا چرا ؟! چون اینساگرام بدونه که شما ثابت شده هستید و اگر که یک پیج رو ریپورت دادید بدونه که الکی نیست  و قبلا گزارش های صحیحی رو انجام دادید. و طریقه انجام این کار رو در ویدیوی زیر براتون کاملا توضیحش دادیم. (لینک دانلود در باکس دانلود قرار دارد در پایین صفحه)


آیا کار با دیدن این ویدیو آموزشی تموم میشه؟

ببینید اینستاگرام قسمت های مختلفی رو داره که شما میتونید یادبگیرید مثل(گرفتن تیک آبی,بستن پیج های متخلف, بازیابی پیج های اینستاگرام برقراری امنیت و ….) برقراری امنیت پیج های اینستاگرامی فقط مربوط به گذاشتن پسورد قوی و اینها نیست و موارد بزرگتری هستند که شما باید بلدشون باشید یا با یک مشاور امنیت پیج صحبت کنید.

حالا اگر میخواید که به صورت کامل با این موارد آشنا بشید میتونید به دوره اختصاصی ای که برای شما آماده کردیم مراجعه کنید .

مطلب پیشنهادی:   گوگل هکینگ (Google Dorking ) چیست !؟

درباره نویسنده



کورش سنایی
کورش سنایی
بنده کوروش سنایی هستم مدیر وبسایت زیرزمین سایبری با بیش از 4 سال سابقه فعالیت در زمینه تست نفوذ و امنیت وب اپلیکیشن ها , Client و برنامه نویسی .

مطالب مرتبط



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

1,400,000 تومان
آموزش
جــدید
46
دانشجو
رایــگان
100%
رضایت
416
دانشجو
دوره های هک و امنیت
آموزش ویروس نویسی با پایتون
220,000 تومان
100%
رضایت
127
دانشجو
1,350,000 تومان
100%
رضایت
158
دانشجو
199,000 تومان
آموزش
جــدید
10
دانشجو
1,800,000 تومان
100%
رضایت
450
دانشجو