جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در زیرزمین سایبری شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت را می‌پذیرید.

آموزش Clone کردن وبسایت دلخواه

تصویر مقاله آموزش کپی کردن وبسایت

در این آموزش به طریقه Clone کردن یک وبسایت میپردازیم که بتونید نسبت به هدفتون ازش استفاده کنید که خوب بیشتر استفاده از Clone کردن این هست که بتونید اشخاص رو فریب بدید; که در نهایت به بدست آوردن پسورد و نام کاربری و … ختم میشه . کلا چیز خوبی نیست اما باید بدونید که چطوری اتفاق میفته تا از خودتون در برابر این حملات محافظت کنید و به عنوان یک محقق امنیتی از این نوع حملات آگاه باشید .

آموزش ویدیویی Clone کردن وبسایت

مفهوم Clone کردن وبسایت چیست؟

Clone کردن یک وب‌سایت به معنای ساخت یک نسخه مشابه یا دقیقاً مشابه وب‌سایت موجود است. این عمل ممکن است به صورت دستی با استفاده از SourceCode  و یا به صورت خودکار با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای خاص انجام شود. مثلا صفحه لاگین اینستاگرام, Gmail یا یک فروم به خصوص رو میتونید جعل کنید و اون رو به یک کاربر بدید تا لاگین کنه و بعد از وارد کردن مشخصات در صفحه Clone شده اطلاعات برای شما ارسال میشه; این یکی از کاربرد های یک صفحه Clone شده هست  .

مفهوم Clone کردن وب‌سایت در دو حالت متداول مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  1. Clone کردن به صورت دستی:

    • در این روش، شما به صورت دستی تمام کدها، فایل‌ها، تصاویر و دیگر منابع مورد نیاز برای ایجاد وب‌سایت را از وب‌سایت موردنظر خود دریافت می‌کنید.
    • پس از دریافت منابع، شما باید آن‌ها را به یک سرور وب انتقال داده و سپس تنظیمات مربوطه را برای اجرای وب‌سایت بر روی سرور پیکربندی کنید.
  2. Clone کردن به صورت خودکار:

    • این روش اغلب با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای خاصی انجام می‌شود که به شما اجازه می‌دهد وب‌سایت مورد نظر خود را با چند کلیک کپی کرده و روی یک سرور مجازی یا سرور وب دیگر نصب کنید.
    • این ابزارها معمولاً تمامی کدها، پایگاه داده‌ها، تصاویر و منابع دیگر را به صورت خودکار دریافت و تنظیم می‌کنند، بنابراین کاربر نیازی به دستی انجام دادن این فرآیندها ندارد.
مطلب پیشنهادی:   آموزش باگ RFU | آسیب پذیری Remote File Upload چیست؟

این رو هم بگم که این کار کاملا غیر قانونی هست, وقتی که بیاین یک نسخه جعلی از وبسایت یک نفر تهیه کنید و اون رو بخواین روی سرور مجازی یا مثلا وب سرور بیارید بالا و انتشارش بدید; در نتیجه باید خیلی حواستون رو جمع کنید که هویتتون اون پشت مخفی بمونه و از تکنیک های مخفی ماندن در اینترنت باید استفاده کنید .

چطوری سایت Clone شده رو اجرا کنیم

یکی از روش هاش استفاده از VPS های کرک شده هست یا VPS Warez و وب سرور هایی که رایگان هستند .  البته به یک دامنه هم نیاز خواهید داشت  . به صورت کلی روش هاش اینه یا حی میتونید یک سایت رو هک کنید و اطلاعاتی که دارید رو روش اجرا کنید . که خوب آموزش همه ی اینارو ما داریم و میتونید توی وبسایت زیرزمین سایبری ازشون استفاده کنید .

اموزش هک سایت

هاست و دامنه رایگان

آموزش کرک VPS

معرفی ابزار Httrack وبسایت Copier

نرم افزار Httrack یک نرم افزار کپی کننده (Clone) وبسایت هست که قابل اجرا بر روی تمامی سیستم عامل ها هست . شما این نرم افزار رو میتونید از وبسایت httrack.com دانلود کنید . در ویدیویی بالا آموزش استفاده از Httrack رو دادیم + آموزش دانلود .

معرفی نرم افزار HTTRACK برای کپی کردن سایت

همونطور که در تصویر بالا میبینید میتونید این نرم افزار رو روی ویندوز,لینوکس,اندروید,macOsX و … اجرا کنید .

آموزش استفاده از نرم افزار Httrack برای کپی کردن وبسایت

این نرم افزار خیلی کار باهاش سادست, و از اونجایی که خیلی وقته آپدیت ندادن ممکنه یکسری سایتا رو نتونه خیلی جالب براتون Clone کنه اما اکثر اوقات جواب میده هنوز D: کلا Next Next هست این نرم افزار کار خیلی خاصی قرار نیست انجام بدید مرحله اول که میزنید Next

مطلب پیشنهادی:   معضل اجتماعی | خطرات شبکه های اجتماعی در جامعه

دقیقا مثل تصویر زیر یک اسم برای پروژتون انتخاب کنید منظور از پروژه; سایتی هست که قصد کپی کردنشو دارید . یه اسم دلخواه بزارید خیلی مهم نیست و روی Next کلیک کنید .

حالا یکسری تنظیمات میتونید انجام بدید که باید ویدیوی بالا رو ببینید که به شدت دلخواه هست و بایدی در کار نیست که باید حتما تنظیمات اضافه ای انجام بدید اما هرچی ابزارتون رو بهتر کانفیگ کنید نتیجه بهتری میگیرید; حالا به صورت کلی آدرس وبسایتی که میخواین Clone یا کپی کنید رو وارد کنید و روی Next کلیک کنید .

انتخاب سایت برای کپی کردن

بعد از مرحله بالا که اسم سایت رو زدید دیگه Next نداره و کاری نمیخواد بکنید فقط بزنید روی Finish و زمانی که صفحه پایین رو دیدید یعنی ابزار شروع به کپی کردن سایت کرده و اگر غیر از این باشه یجای کارتون اشتباه هست مثلا باید یک کانفیگی بزارید یا پروکسی بدید بهشو ….  .

وقتی که کار ابزار تموم شد به پوشه ای که نرم افزار HTTRACK نصب شده برید و از فولدر My Web Sites اسم پروژه ای که وارد کردید رو انتخاب کنید و به صورت Drag&Drop با مرورگرتون بازش کنید یا از داخل خود نرم افزار HTTRACK روی Browse Mirrored Website کلیک کنید .

وبسایت Clone SHode

درباره نویسنده



کورش سنایی
کورش سنایی
بنده کوروش سنایی هستم مدیر وبسایت زیرزمین سایبری با بیش از 4 سال سابقه فعالیت در زمینه تست نفوذ و امنیت وب اپلیکیشن ها , Client و برنامه نویسی .

مطالب مرتبط



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

1,400,000 تومان
آموزش
جــدید
46
دانشجو
رایــگان
100%
رضایت
416
دانشجو
دوره های هک و امنیت
آموزش ویروس نویسی با پایتون
220,000 تومان
100%
رضایت
127
دانشجو
1,350,000 تومان
100%
رضایت
159
دانشجو
199,000 تومان
آموزش
جــدید
10
دانشجو
1,800,000 تومان
100%
رضایت
450
دانشجو