جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در زیرزمین سایبری شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت را می‌پذیرید.

چگونه در اینتر نت مخفی بمونیم ؟! فوت کوزه گری

تصویر مقاله مخفی ماندن در اینترنت

مهم ترین چیزی که باید برای یک هکر اهمیت داشته باشه هویتش هست که بعد از هک کردن افشا نشه. در واقع هکر باید سعی کنه که در اینترنت از IP خودش حفاظت کنه و از شناسایی شدن توسط ارگان های مختف نظیر پلیس و … جلو گیری کنه. در این مقاله به صورت متنی و ویدیویی به شما به صورت کامل توضیح میدیم که چگونه در اینترنت مخفی بمونید یا همون How to Stay Anonymous .

آموزش ویدیویی مخفی ماندن در اینترنت قبل از هک | How to Stay Anonymous

در ویدیوی بالا به صورت کامل توضیح داده شده که شناسایی شما به چه صورت اتفاق میفته و شما چه راهکارهایی جلو روتون هست برای استفاده کردن که تا حد خیلی زیادی از شناساییتون در اینترنت جلوگیری میکنه . پس خیلی سریع و راحت میتونی با دیدن ویدیوی بالا یادبگیری که در اینترنت مخفی بمونی یا قبل و هنگام هک کردن چه نکاتی رو باید رعایت کنی تا از فاش شدن IP واقعیت جلو گیری کنی .

منظور از مخفی ماندن در اینترنت چیست !؟

هر شخص زمانی که وارد اینترنت میشه یک هویت به او اختصاص داده میشه یا بهتر بگم یک آدرس به او اختصاص داده میشه تا بتونه در سطح اینترنت فعالیت داشته باشه . این IP پُلی هست بین شما و مقصد که میتونه مقصدتون یک سایت باشه یا چیزای دیگه . آی پی ای که به شما اختصاص داده میشه میتونه به صورت کامل شمارو شناسایی کنه یعنی زمانی که یک خراب کاری ای از سمت شما صورت بگیره در اینترنت و اگر شما Noob باشی و از IP خودت محافظت نکرده باشی; قربانی IP شمارو به پلیس میده و پلیس با حکم میتونه از شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت نظیر همراه اول, آسیاتک, شاتل و … که به شما اینترنت داده; ادرس واقعی شمارو اخذ کنه . و خوب پلیس میاد در خونتون و با دست بند میبرتتون XD اگه نمیدونید ای پی دقیقا چیه به مقاله IP چیست !؟ ما یه سر بزنید که شامل ویدیوی آموزشی هم هست  

مطلب پیشنهادی:   بهترین موتور جستوجو برای هک و تست نفوذ

حالا که میدونید IP چقدر اهمیت داره; باید یاد بگیرید که وقتی میخواین هک کنید چه حالا ورود به اکانت صرافی, اکانت بازی, ایمیل , هک سایت و …. باشه نباید بزارید که کسی به IP اصلی شما دسترسی داشته باشه حالا یکسری راه هست که میتونید ازش استفاده کنید برای مخفی ماندن در اینترنت .

تصویر برای مقاله مخفی ماندن در اینترنت

چگونه در اینتر نت مخفی بمونیم ؟!

چندین و چند روش هست که شما میتونید ازشون استفاده کنید; بزارید اینطوری بگم که به تجربه شما و علم شما برمیگرده که از چه تکنیک هایی استفاده کنید برای شناسایی نشدن در اینترنت . اولین اقدامی که شما میتونید برای مخفی شدن در سطح اینترنت در نظر بگیرید استفادهه از VPN هست .

استفاده از VPN برای مخفی شدن در اینترنت

VPN با ایجاد یک تونل بین شما و مقصد میتونه سپر ایمنی بسیار قوی ای برای شما باشه  ! یعنی چی !؟ یک کوه رو در نظر بگیرید که شما میخواین از وسطش عبور کنید ; حالا وسط این کوه یک تونل هست که شما کلید در ورودیش رو داری و در ورودی رو باز میکنی و از در خروجی مستقیم به اون طرف کوه میرسید و در واقع شما یک تونل زدید بین خودتون و مقصد که میتونه هرچیزی که به اینترنت وصل هست باشه; و با استفاده از VPN هیچکس نمیتونه ببینه که شما چیکار داری میکنی یا کجا داری میری و انتظار میره که کسی نتونه فعالیت شمارو زیر نظر بگیره به غیر از شرایط خاص . این رو هم بگم همیشه ممکنه واقعیت با انتظاری که ما داریم متفاوت باشه . پس اولین مرحله استفاده از VPN برای ایجاد یک لایه ایمنی برای خودتون هست .

استفاده از RDP برای مخفی ماندن در اینترنت

شما میتونید با استفاده از یک Remote Desktop Protocol یا همون RDP یک لایه ایمنی برای خودتون ایجاد کنید یعنی چی !؟ اگر نمیدونید که RDP چی هست مقاله آموزش کرک VPS مارو بخونید تا متوجه بشید که RDP چی هست . خیلی ساده بخوام بگم شما با استفاده از یک کامپیوتر دیگه به مقصدتون متصل میشید و هک خودتون رو انجام میدید و از IP خودتون استفاده نکردید . در کل مهم اینه که از IP خودتون استفاده نکنید تا در اینتنرنت مخفی بمونید

مطلب پیشنهادی:   تأثیر هوش مصنوعی در هک و امنیت
آموزش مخفی ماندن در اینترنت

استفاده از Tor برای مخفی ماندن در اینتنرت

شبکه Tor که با استفاده از Tor Browser قابل دسترس هست کمک شایانی به شما میکنه تا هویت اصلی شما  مخفی بمونه . در واقع IP شما افشا نشه چطوری اینت اتفاق میفته خیلی طولانیه اما با خواندن مقاله تور چیست حساب کار میاد دستتون که این وسط چه اتفاقی میفته که شما چی میشه که هویتتون فاش نمیشه . البته ویدیویی آموزش مخفی ماندن در اینترنت رو هم ببینید باز همین نکته رو یاد میگیرید . (ویدیو در بالا قرار داده شد)

استفاده از ProxyChains برای مخفی ماندن در اینترنت

اگر از KaliLinux استفاده میکنید به صورت پیشفرض این ابزار روی سیستمتون نصب هست ولی به صورت کلی شما میتونید با مراجعه به صفحه گیت هاب این ابزار اقدام به دانلود و نصبش کنید و برای حفاظت از IP اصلیتون ازش کمک بگیرید . برای ورود به صفحه گیت هاب ابزار ProxyChains اینجا کلیک کنید . این ابزار با رد کردن درخواست های برای مثال مرورگر شما از Proxy از ارتباط مستقیم شما با هدف جلوگیری میکنه و درواقع از IP خودتون استفاده نمیکنه !

استفاده از WIFI عمومی برای مخفی ماندن در اینترنت

استفاده از WIFI برای مخفی شدن در اینترنت

شما میتونید با نفوذ به شبکه های وایرلس مختلف از IP اونها استفاده کنید هرجایی که بتونید یک IP ایی که متعلق به شما نیست رو دریافت کنید به دردتون میخوره اما بازهم باید به حفظ IP خودتون اهمیت بدید چون پلیس میتونه رد جایی که ازش IP گرفتی رو بزنه و حتی اگه هر بار به یه وای فای وصل بشی میتونن ردتون رو بزنن شعاع جایی که فعالیت کردی رو پیدا میکنن و بالاخره میرسن بهت پس خیلی حواست باشه .

مخفی کردن برنامه های مورد استفاده برای مخفی ماندن در اینترنت

اگر که در فروم کار میکنید یا تولید محتوا انجام میدید برای مخاطبینتون و مجبور به ضبط از اسکرینتون هستید حتما از پس زمینه ای استفاده کنید که روی سیستمتون نیست و یا از پس زمینه غیر اصلی استفاده کنید و برنامه هاتون  رو در فیلم نمایش ندید  چون زمانی که شمارو بگیرن ویدیو رو با گوشی یا سیستمون مقایسه میکنن و میتونن اثبات کنن که شما مجرم هستید .

نتیجه گیری

راه های مخفی ماندن در اینترنت زیاد هست بستگی داره که شما از کدوم یکی میتونید استفاده کنید 🙂 و با کدوم حال میکنید. در کل کاری نکنید که کسسی بخواد بگیرتتون یا اگه هم کاری میکنید تمیز انجامش بدید . جدیارو شوخی نگیرید و شوخیارو جدی حواستون باشه ! امیدوارم این آموزش براتون مفید بوده باشه .

درباره نویسنده



کورش سنایی
کورش سنایی
بنده کوروش سنایی هستم مدیر وبسایت زیرزمین سایبری با بیش از 4 سال سابقه فعالیت در زمینه تست نفوذ و امنیت وب اپلیکیشن ها , Client و برنامه نویسی .

مطالب مرتبط



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

1,400,000 تومان
آموزش
جــدید
46
دانشجو
رایــگان
100%
رضایت
416
دانشجو
دوره های هک و امنیت
آموزش ویروس نویسی با پایتون
220,000 تومان
100%
رضایت
127
دانشجو
1,350,000 تومان
100%
رضایت
159
دانشجو
199,000 تومان
آموزش
جــدید
10
دانشجو
1,800,000 تومان
100%
رضایت
450
دانشجو