جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در زیرزمین سایبری شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت را می‌پذیرید.

مصاحبه با هکر ایرانی | ایمان هکر کهنه کار ایرانی

تصویر مصاحبه هکری

ویژه برنامه ای که خیلی ازش اسقبال کردید; و سوالاات زیادی رو مطرح کردید که در گفتگویی که داشتیم بهشون پاسخ دادیم . در این گفتگو به بررسی فعالیت‌ها و تجربیات ایمان، هکر قدیمی ایرانی، می‌پردازیم.ایمان از اوایل دهه 80 در این حوزه فعال بوده و در حال حاضر در زمینه خرید و فروش اطلاعات در دارک وب فعالیت می‌کند. ایمان ثبت +2000 دیفیس و همکاری با آشیانه و دیگر فروم های هکری و … رو در کارنامه خود داره .

ویدیوی مصاحبه با هکر ایرانی | خاطرات ایمان هکر ایرانی

ماجرای خاطرات هکر| مصاحبه با ایمان هکر ایرانی

مدتی بود که با شخصی به نام ایمان در تلگرام ارتباط کاری داشتیم; به این شکل که ایمان لیست سایت هایی رو برای من ارسال میکرد تا اونهارو هک کنم و دیتابیس هاشون رو در دارک وب به فروش برسونیم; البته که ایمان تیم خودش رو داشت و سرشون حسابی شلوغ بود; و خوب تمامی سایت ها غیر ایرانی بودن مثلا سایت های ویتانمی و …. همینجوری این مسیر رو ادامه دادیم تا اینکه ارتباطمون به خارج از فقط کار کشیده شد و به دوست تبدیل شدیم .

ایمان به من خیلی ریزه کاری های فروش در دارک وب رو آموزش داد و خیلی چیزا ازش یاد گرفتم و واقعا دیدم که این پسر خیلی کارش درسته و تجربیات خیلی خفنی داره; فهمیدم که ایمان با تیم های قدیمی ای مثل آشیانه که در زمان خودش بزرگترین تیم سایبری ایران بود همکاری داشته; همچنین با فروم های هکری دیگه هم همکاری هایی داشته و خوب از اون قدیمیاست که حرفش میرسه.

مطلب پیشنهادی:   آموزش کشف آسیب پذیری با Nmap
مصاحبه با هکر ایرانی | خاطرات ایمان

ضبط مصاحبه خاطرات هکر | مصاحبه با هکر ایرانی

بعد از چندین ماه ارتباط; تصمیم گرفتیم که برای عید سال 1403 یک ویژه برنامه ای رو تدارک ببینیم و یک مصاحبه داشته باشیم با هم تا به سوالاتی که شما داشتید پاسخ بدیم نظیر; نقشه راهی که باهاش پیش رفته;از کجا شروع کنیم؟ کجا کم اورده و چطوری ادامه داده ؟ از چند سالگی شروع کرده و چقدر طول کشیده تا به اینجا رسیده؟ چرا دارک وب رو انتخاب کرده و …..

اگر علاقه مند به شنیدن خاطرات یک هکر قدیمی ایرانی هستید این مصاحبه با ایمان هکر ایرانی میتونه نیازتون رو برطرف کنه  و به اکثر سوالاتی که در ذهنتون هست پاسخ بده . این پادکست هکری رو در شبکه های اجتماعی مختلف قرار دادیم مثل تلگرام , آپارات, یوتیوب ,  CastBox و … هم قرار میدیم بزودی .

بازخورد به پادکست هکری

اگر بازخورد خوبی بگیره این گفتگو بازهم سوالاتتون رو در گفتگو ها مورد بررسی قرار میدیم و با ایمان دوباره هم مصاحبه میکنیم ; به شرطی که حاشیه سازی نشه و ازش استقبال بشه . منتظر ویژه برنامه های بعدی ما باشید تا شمارو بازهم سوپرایز کنیم . اگر علاقه مند به یادیگری تست نفوذ علاقه دارید به بخش نقشه راه هک و امنیت مراجعه کنید .

درباره نویسنــده
نویسنده
کورش سنایی
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
captcha
1,499,000
77%
349,000 تومان
100%
رضایت
23
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Junior Hacker
3,485,000
88%
420,000 تومان
100%
رضایت
112
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Shodan(رایگان)
800,000 تومان
100%
رضایت
631
دانشجو
1,400,000
50%
700,000 تومان
100%
رضایت
105
دانشجو
رایــگان
100%
رضایت
10000895
دانشجو
دوره های هک و امنیت
آموزش ویروس نویسی با پایتون
220,000 تومان
100%
رضایت
143
دانشجو