جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در زیرزمین سایبری شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت را می‌پذیرید.

آموزش کرک VPS | راهنمای جامع هک VPS برای مبتدیان

تصویر مقاله راهنما جامع Crack Vps برای مبتدیان

آموزش کرک VPS به صورت ویدیویی و رایگان متد Private

تویی که داری این مقاله رو میخونی قطعا اسم VPS کرکی به گوشت خورده و شاید برات سوال باشه که چی هست و یا به چه دردی میخوره !؟ اگر هم که تا به حال به گوشت نخورده قراره همه چیزو برات شفاف کنم و 4 تا نکته جالب رو با هم دیگه یادبگیریم. خیلی خوب اول از همه میپردازیم به این که VPS چیست ؟! و بعد میریم سراغ این که VPS کرکی چیست !؟ و در نهایت کاربرد های VPS کرکی و آموزش کرک VPS  .

چگونه یک VPS کار میکند ؟!

VPS ( وی پی اس) چیست !؟

VPS مخفف “Virtual Private Server” یا “سرور مجازی خصوصی” است. حالا بیاین تک تک کلماتشو بررسی کنیم و ببینیم که هر بخش از این VPS به چه معنی هستش; در ادامه با من همراه باشید :

سرور: سرور یک کامپیوتر قدرتمند است که تمام داده ها و فایل های یک وب سایت را ذخیره می کند. هنگامی که نام دامنه را در مرورگر خود تایپ می کنید، این سرور سایت را به صفحه شما منتقل می کند.

مجازی: فناوری مجازی سازی یک سرور کامل را به چندین ماشین مجازی تقسیم می کند. این همچنان یک قطعه فیزیکی سخت افزار است، اما مانند چندین سرور جداگانه عمل می کند.

خصوصی: کلمه “خصوصی” همان چیزی است که به نظر می رسد. سرور مجازی شما و تمام منابع مجازی آن فقط برای شما رزرو شده است، و در نتیجه یک محیط میزبانی با عملکرد بالا را برای شما فراهم می کند که در آن حافظه رم، قدرت CPU یا هر داده ای با کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نمی شود.

یک VPS مزایای سرورهای اختصاصی را بدون هزینه های بالای میزبانی اختصاصی ارائه می دهد. در واقع VPS مانند یک کامپیوتر مجازی است که در داخل یک کامپیوتر فیزیکی بزرگتر اجرا می شود. شما کامپیوتر بزرگ تر رو یک آپارتمان در نظر بگیر و واحد های این آپارتمان حکم این ماشین های مجازی رو داره. خیلی ساده بخوام به دور از اصطلاحات فنی بهتون بگم VPS چیست !؟ اینطوری میشه که به شما یک کامپیوتر در هلند داده میشه (یه واحد از آپارتمان ) با منابع سخت افزاری و نرم افزاری دلخواه . شما به این کامپیوتر مجازی به صورت Remote متصل میشید یعنی با استفاده از یکسری نرم افزار های واسط نظیر Putty یا مثلا Remote Desktop میتونید متصل بشید و به صورت گرافیکی یا به صورت متنی اونهارو کنترل کنید.

برنامه های مورد نیاز برای اتصال به VPS
برنامه های محبوب مورد استفاده برای اتصال به VPS

مزایای VPS چیست؟

  • حریم خصوصی: هر VPS فضای خصوصی خود را دارد و از همسایگان خود جدا شده است.
  • منابع اختصاصی: هر VPS منابع اختصاصی مانند CPU، RAM و فضای ذخیره سازی دارد.
  • کنترل: شما کنترل کاملی بر VPS خود دارید و می توانید سیستم عامل و نرم افزارهای مورد نظر خود را نصب کنید.
  • مقرون به صرفه: VPS ها از سرورهای اختصاصی ارزان تر هستند.
مطلب پیشنهادی:   بهترین موتور جستوجو برای هک و تست نفوذ

 

کاربردهای VPS چیست؟

  • میزبانی وب سایت
  • میزبانی برنامه های وب
  • توسعه نرم افزار
  • بازی
  • و …

 

VPS برای چه کسانی مناسب است؟

  • وب سایت هایی که ترافیک بالایی دارند
  • برنامه های وب که به منابع بیشتری نیاز دارند
  • توسعه دهندگان نرم افزار
  • گیمرها
  • و …

آشنایی با VPS های Warez | مورد استفاده هکر ها

VPS های Warez سرورهای مجازی خصوصی هستند که قوانین کپی رایت را نادیده می گیرند. این نوع VPS ها برای میزبانی محتوای غیرقانونی مانند نرم افزارهای کرک شده، فیلم ها و موسیقی های بدون مجوز و سایر موارد مشابه استفاده می شوند.

مزایا:

  • قیمت ارزان: به دلیل عدم نیاز به پرداخت حق امتیاز برای محتوای کپی رایت، VPS های Warez ارزان تر از VPS های معمولی هستند.
  • مناسب برای محتوای غیرقانونی: اگر به دنبال راهی برای میزبانی محتوای غیرقانونی هستید، VPS های Warez می توانند گزینه ای برای شما باشند.

معایب:

  • غیرقانونی: استفاده از VPS های Warez غیرقانونی است و می تواند منجر به پیگرد قانونی شود.
  • خطرات امنیتی: VPS های Warez غالباً توسط مجرمان سایبری برای فعالیت های مخرب مانند حملات فیشینگ و بدافزار استفاده می شوند.
  • عدم پشتیبانی: در صورت بروز مشکل، هیچ پشتیبانی از ارائه دهنده VPS دریافت نخواهید کرد.

نکته: استفاده از VPS های Warez به شدت توصیه نمی شود. این نوع VPS ها نه تنها غیرقانونی هستند، بلکه خطرات امنیتی زیادی را نیز به همراه دارند.

اما این رو هم بگم که زمانی غیر قانونی به حساب میاد که شما بخواین محتوای غیر قانونی ای رو توش انتشار بدید نظیر سایت های محتوای مستحجن یا سایت هایی که خلاف قوانین یک کشور هستند یا اجرای حملات فیشینگ و … به صورت کلی قبل از خرید این نوع VPS ها حتما قوانین خرید Warez Vps رو بخونید که در زمان استفاده از این نوع سرور های مجازی دچار مشکل نشید .

RDP Session Hijacking چیست؟

ما یک موردی داریم به اسم Rdp Session Hijacking در واقع RDP یک پروتکلی هست در دنیای شبکه که بهش میگیم remote desktop Protocol و روی پورت 3389 به صورت پیشفرض تنظیم میشه و شما با استفاده از نرم افزار هایی نظیر نرم افزار Remote Desktop connection که در بالا تصویرش رو دیدید میتونید از خدمات RDP استفاده کنید و به صورت گرافیکی به سرور مورد نظرتون متصل بشید و خوب اتفاقی که اینجا میفته اینه که از شما یک Username درخواست میشه که مثلا ما Administrator در نظر میگیرم و یک رمز عبور هم درخواست میشه که ما Aa12345 در نظر میگیریم.

با وارد کردن این اطلاعات شما میتونید وارد سرور مجازی مقصد بشید حالا این سرور مجازی یا میتونه برای خودتون باشه یا برای یک شخص دیگری که این سرور رو خریداری کرده و فعلا در اختیار داره . اگر این سرور برای شما نباشه و شما به هر طریقی بتونید وارد این VPS بشید در واقع RDP Session Hijacking کردید و الان کل این VPS رو در اختیار دارید.

مطلب پیشنهادی:   آموزش حمله بروت فورس BruteForce

کاربرد VPS برای هکرها چیست؟

خوب یکی از مهمترین مباحثی که برای هکرها اهمیت داره اینه که هویتشون مخفی بمونه و شما با رعایت یکسری نکات میتونید سعی کنید مخفی بمونید ولی خوب تضمینی هم نیست که شما هیچ موقع هویتتون لو نره همش به تجربه و مهارت خودتون بر میگرده . یکی از کاربرد های VPS برای هکر ها این هستش که با خریدن Session های Rdp از کرکرهای VPS سعی میکنن حملات خودشون رو با استفاده از اونها پیاده سازی کنن یا حملات فیشینگ رو انجام بدن یا برای کنترل بد افزار ها, ماین کردن ارز های دیجیتال; انجام حملات دیداس و ….. .

ببینید شما در نظر بگیر که یک سیستم متوسط داری و الان میتونی از یک سیستمی استفاده کنی به صورت Remote که مثلا 128 گیگ رم داره و سرعت دانلود و آپلود به شدت بالا به همراه CPU 104 هسته خوب طبیعتا عملکرد شما با چنین سرور مجازی ای رشد پیدا میکنه مثلا اسکنی که شما با سیستم خودتون روی مثلا 12 هزار URL انجام میدید ممکنه 5 دقیقه زمان ببره ولی با VPS در کمتر از 1 دقیقه این اتفاق میفته بسته به مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این VPS ها .

کرک VPS چیست ؟! | Crack Vps

وارد این نمیشم که معنی Cracker چی هست و به چه افرادی میگیم Cracker در مقاله ای جداگانه به این مبحث میپردازیم که دقیقا به چه معنی هست این موضوع ولی خوب Cracker Vps یا کرکر وی پی اس شخصی هست که با استفاده از یکسری ابزار ها و IP به همراه نام کاربری و پسورد اقدام به کرک VPS میکنن یعنی چی !؟ بزار ساده تر بگم شما یک Vps داری وقتی که میخوای واردش بشی نرم افزار Remote Desktop رو توی ویندوز باز میکنی و ازت یک آیپی میخواد آیپی رو وارد میکنی دقیقا مثل تصویر زیر :

بعد که IP رو وارد کردی از شما یک نام کاربری و رمز عبور میخواد همانند تصویر زیر که شما وقتی VPS رو میخرید این نام کاربری و رمز عبور به شما داده میشه و میتونید در زمان ورود به VPS ازش استفاده کنید فرض میگیریم شما رمز رو میزاری qwerty!@#$%_ حالا اگر من که کرکر باشم بیام و IP شما رو به طریقی که خود کرکر ها میدونن پیدا کنم و نام کاربری شما هم که معمولا Admin یا Administrator هست رو وارد میکنم و  سعی میکنم مثلا 10 هزارتا رمز عبور رو روی این آیپی و نام کاربری بررسی کنم و اگر رمز عبور شما بین این رمز های عبور باشه چه اتفاقی میفته !؟ RDP SESSION HIJACKING اتفاق میفته که بالاتر توضیح دادم .

در واقع VPS شما کرک شده و الان دست منه و میتونم هر بلایی دلم میخواد سرش بیارم مثلا اگر اطلاعات مهمی روش داشته باشی میتونم به سادگی روش باج افزار بزنم و ازت باج بگیرم .

ورود به VPS

نتیجه گیری

به صورت کلی; شما میتونید به عنوان یک هکر با استفاده از VPS  به مخفی موندن خودتون در اینترنت کمک کنید یا حملات سنگین تر و بهینه تری رو انجام بدید یا به عنوان کرک میتونید با فروش این VPS ها و ماین و باج افزار و … کسب درآمد کنید که البته راه درآمدی نوعی خلاقیت هست که به خودتون بستگی داره پس این مورد رو فراموش نکنید . برای آموزش هک و کرک  از 0 تا 100 به صورت تخصصی و جامع میتونید کانال تلگرامی زیرزمین سایبری رو دنبال کنید .

درباره نویسنــده
نویسنده
کورش سنایی
نظرات کاربـــران
2 دیدگاه ثبت شده
ناشناس
مهمان
کوروش جان، سایته که داخل ویدیو معرفی کردی دیگه آیپی رنج نمیده راه حل جایگزین چیه
کورش سنایی
مدیریت
سلام وقت بخیر ; توی کانال زیرزمین سایبری; آموزش جدید رو گذاشتیم
ثبت دیدگاه
captcha
1,499,000
77%
349,000 تومان
100%
رضایت
23
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Junior Hacker
3,485,000
88%
420,000 تومان
100%
رضایت
112
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Shodan(رایگان)
800,000 تومان
100%
رضایت
631
دانشجو
1,400,000
50%
700,000 تومان
100%
رضایت
105
دانشجو
رایــگان
100%
رضایت
10000895
دانشجو
دوره های هک و امنیت
آموزش ویروس نویسی با پایتون
220,000 تومان
100%
رضایت
143
دانشجو