جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در زیرزمین سایبری شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت را می‌پذیرید.

آموزش کرک سایت های وردپرسی

تصویر مقاله کرکر سایت های وردپرسی

آموزش کرک سایت های وردپرسی با کرکر حرفه ای, با ما در ادامه این آموزش کرک  سایت های وردپرسی همراه باشید . قطعا برای شما هم جالب هست که چطور میشه به ادمین پنل سایت های وردپرسی نفوذ کرد که الان اینجا هستید و حالا هر هدفی میتونه پشت این خواسته ی شما باشه و ما قراره بهتون یک راه کار تضمینی بدیم که حداقل 1 سایت وردپرسی رو بتونید کرک کنید .

آموزش کرک وردپرس

همونطور که میدونید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS هست که بیش از نیمی از سایت های کره زمین از وردپرس استفاده میکنند و ما هکرها هم قصدمون نفوذ و دور زدن تدابیر امنیتی از جمله صفحه Login هست . کرک وردپرس چندان سخت نیست و چند تکنیک داره که این تکنیک ما فوق العاده کاربری خواهد بود برای شما و با خیال راحت و تضمینی میتونید به کرک سایت های وردپرسی بپردازید و حتی کسب درآمد کنید . راستی ما به صورت black hat آموزش وب هکینگ هم داریم.

کرکر وردپرس

در ادامه و ویدیوی پایین ما به شما یک ابزار رو میدیم که شما به 3 چیز برای استفاده از اون نیاز دارید البته به صورت زنده براتون سایت هم کرک میکنیم و واردش میشیم بر خلاف بقیه که فقط حرف میزنن  . مورد اول یک لیست از سایت های وردپرسی نیاز دارید که به راحتی میشه این هارو جمع آوری کرد و بهتون آموزش میدیم شاید خودتون هم لیستی از سایت های وردپرسی الان در اختیار داشته باشید برای کرک صفحه لاگین سایت های وردپرسی داخواهتان . بعد از لیست سایت ها به UserName و Password نیاز دارید که یکی از روش های جمع آوری Password مناسب رو در آموزش ساخت پسورد لیست توضیح دادیم .  برای ساخت UserName مناسب هم میتونید از آموزش ساخت UserName مناسب هدف ما استفاده کنید که بزودی در وبسایت قرار میدیم . اما فعلا از ابزار Username_generator میتونید استفاده کنید . همه چیز آماده هست و اصلا نگران نباشید همه چیز خیلی ساده تر از این ها هست(البته با ما ) 🙂 نگران نباشید  بهتون یاد میدیم .

مطلب پیشنهادی:   IMEI چیست؟ | با IMEI می توان گوشی را ردیابی کرد؟

نحوه انجام کرک وردپرس

قدم اول برای کرک صفحه لاگین سایت های وردپرسی باید لیستی از سایت های وردپرسی خودمون رو به ابزار بدیم . بعد از اون شما لیست پسورد ساخته شده خودتون رو در کنار ابزار قرار میدید ( در کنار ابزار بهتون لیست UserName و Password  داده میشه) . حالا نوبت به مرحله آخر یعنی قرار دادن UserName ها در کنار ابزار میشه . توجه داشته باشید که در کنار ابزار لیست یوزرنیم و پسورد پیشفرض قرار داده شده  اما خودتون هم میتونید بهش اضاف کنید . در نهایت روی Start کلیک کنید و منتظر باشید تا ابزار کارش رو به اتمام برسونه .

روش تهیه و استفاده از کرکر وردپرس زیرزمین سایبری

همه چیز در ویدیوی بالا توضیح داده شده و نیاز به توضیح بیشتری نیست فقط اینکه چطوری میشه ابزار رو دریافت کرد ؟ از بخش باکس دانلود اقدام به دریافت ابزار کنید که تمامی توضیحات در فایل تکست به شما داده شده . از طریقه دریافت و اجرا که البته در کنار اون به شما یک آموزش دیگه هم داده میشه که چطوری لیست سایت های وردپسی  و … رو هم آموزش دادیم.

نکته : اگر به یادگیری هک سایت های وردپرسی علاقه مند هستید این مطلب رو هم مطالعه کنید .

 
 

 

 

باکس دانلود

آموزش دریافت و استفاده از کرکر وردپرس
مخصوص اعضا

محتوایی یافت نشد
درباره نویسنــده
نویسنده
کورش سنایی
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
captcha
1,499,000
77%
349,000 تومان
100%
رضایت
23
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Junior Hacker
3,485,000
88%
420,000 تومان
100%
رضایت
112
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Shodan(رایگان)
800,000 تومان
100%
رضایت
631
دانشجو
1,400,000
50%
700,000 تومان
100%
رضایت
105
دانشجو
رایــگان
100%
رضایت
10000895
دانشجو
دوره های هک و امنیت
آموزش ویروس نویسی با پایتون
220,000 تومان
100%
رضایت
143
دانشجو