جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در زیرزمین سایبری شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت را می‌پذیرید.

آموزش هک ویندوز

تصویر مقاله آموزش هک ویندوز

آموزش هک ویندوز یکی از  پر مخاطب ترین نیاز های افراد در فضای دیجیتال هستش و ما امروز به شما از پایه و صفر آموزش هک ویندوز رو آموزش میدیم تا باهم بتونیم از هر سیستم عامل ویندوزی ای دسترسی بگیریم فقط یادتون نره که باید حتما مارو دنبال کنید و آموزش های هک ویندوز بعدی مارو هم دنبال کنید تا علمتون کامل بشه و این مطلب هک ویندوز با فایل مخرب چیزی نیست که توی ۱۰ دقیقه بشه بهش مسلط شد پس با ما همراه باشید .

روش های هک ویندوز

ما برای هک کردن ویندوز با فایل مخرب  روش های مختلفی رو داریم گاهی اوقات هک ویندوز با یک لینک ممکنه صورت بگیره و گاهی اوقات هک ویندوز با یک فایل مخرب میتونه صورت بگیره بستگی به شما و مهارت و ابزارتون داره و حتی خود هدف که به چه صورت میشه اینکارو کرد . یکم دل به کار بدید ما بهتون از پایه آموزش میدیم که چطوری از هر سیستم عامل ویندوزی ای در هر جای جهان که دوست داشتید دسترسی بگیرید در رشته آموزش هایی که برای شما خواهیم ساخت .

تصویر یک هکر برای هک کردن ویندوز

آموزش هک ویندوز با فایل مخرب

امروز با آموزش هک ویندوز با فایل مخرب قراره این داستان آموزش هک ویندوز رو شروع کنیم و به شما از صفر آموزش بدیم که چطوری یک فایل مخرب بسازید و بعد از اجرا شدنش روی سیستم هدف دسترسی کاملی رو از سیستمش بگیرید . توجه داشته باشید که این فایل مخرب میتونه شکل های مختلفی رو داشته باشه . میتونه در قالب فایل نصبی یک نرم افزار باشه مثلا فایل نصبی تلگرام یا بازی و … یا میتونه در کنار فایل های دیگه قرار بگیره و بعد از اجرا شدن اونها این فایل هم دانلود و اجرا بشه یا حتی میتونه خیلی ساده فقط یک فایل مخرب باشه که شما دانلود کنید و ایکون براش گذاتشته باشن و شمارو هک کنن .

مطلب پیشنهادی:   آموزش کرک با Hydra

آموزش هک ویندوز با متا اسپلویت

برای این که در هک ویندوز مسلط بشید نیاز هست که در ابتدا خودتون رو هک کنید یعنی یک محیط شبیه ساز ویندوزی ایجاد کنید و با استفاده از بزرگترین ابزار هکینگ جهان فایل های مخرب ایجاد بکنید که در ادامه یک ویدیو قرار دادیم که آموزش هک ویندوز با متااسپلویت برای مبتدیان رو کامل توضیح دادیم و با ویدیو ها و آموزش های بعدی کامل و کامل تر هم میشه . قراره در این ویدیو یک فایل مخرب رو با متااسپلویت بسازیم و از یک سیستم عامل  ویندوزی دسترسی بگیریم . اگر که میخواین کاملا حرفه ای کار با این ابزار رو یاد بگیرید یه سر به ابزار ها ضروری تست نفوذ ما بزنید همچنین برای یادگیری هک و امنیت از صفر میتونید از دوره جونیور هکر ما استفاده کنید .

آموزش ساخت فایل مخرب برای هک ویندوز با متااسپلویت

جلوگیری از هک ویندوز

هر کاری هم کنید ممکنه باز هم هک بشید به یاد داشته باشید که امنیت یک چیز نسبی هست یعنی ۱۰۰٪ ایی نیست بحثش پیچیدست بخوام باز کنم ولی تا جایی که میتونید آپدیت بمونید, فایل از هرجایی دانلود نکنید,  روی هر لینکی کلیک نکنیند,  نرم افزار های اضافی رو حذف کنید و سواد سایبری خودتون رو آموزش های هک رایگان ما رشد بدید . با این کار ها تا جایی که میشه شما از هک شدن ویندوزتان خیالتون میتونه راحت باشه یا میتونید با یادگیری هک و امنیت روش های مختلفی که توسط هکرها استفاده میشه رو یادبگیرید .

درباره نویسنــده
نویسنده
کورش سنایی
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
captcha
1,499,000
77%
349,000 تومان
100%
رضایت
23
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Junior Hacker
3,485,000
88%
420,000 تومان
100%
رضایت
112
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Shodan(رایگان)
800,000 تومان
100%
رضایت
631
دانشجو
1,400,000
50%
700,000 تومان
100%
رضایت
105
دانشجو
رایــگان
100%
رضایت
10000895
دانشجو
دوره های هک و امنیت
آموزش ویروس نویسی با پایتون
220,000 تومان
100%
رضایت
143
دانشجو