جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در زیرزمین سایبری شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت را می‌پذیرید.

آموزش هک وای فای با کامپیوتر

مقاله آموزش هک وای فای

اگر شما هم دوست دارید بدونید که هک وای فای با لپ تاپ یا هک وای فای با کامپیوتر و pc  به چه صورت امکان پذیر هست در این مقاله ما شمارو کامل راهنمایی میکنیم تا به صورت کاملا حرفه ای و آگاهانه بتونید این کار رو انجام بدید . هرشخصی میتونه دلیل قانع کننده خودشو برای خودش داشته باشه و بخواد دست به هک وای فای بزنه و هرگونه استفاده نادرست از این آموزش هک وای فای با کامپیوتر به عهده خودتون هست .

آموزش ویدیویی هک وای فای با کامپیوتر | PC

مواردی که نیاز دارید تا بتونید باهاش با آموزش هک وای فای با کامپیوتر ما یک تست نفوذ موفق رو پشت سر بزارید یک لپ تاپ یا سیستمی که مجهز به کارت شبکه با قابلیت Monitor Mode هست و سیستم عامل کالی لینوکس یا هر لینوکسی که بشه Aircrack-ng رو روی اون نصب کرد .البته که روی ویندوز هم میتونید این کار رو انجام بدید اما اصلا پیشنهادش نمیکنم :). حتما باید لینوکس رو به صورت لایو یا Dual Boot اجرا کنید یا اصلا اگر سیستم اصلی شما هست باز هم اوکیه ولی روی ماشین مجازی چون کنترل کامل روی سخت افزار ندارید نمیتونید باهاش هک وای فای رو انجام بدید .

آیا هک وای فای امکان پذیر است ؟

ببینید بچها 50/50 هست ممکنه بشه ممکنه نشه ! یا حداقال از روشی که دارید استفاده میکنید برای هک وای فای برای یک هدف ممکنه جواب نده ولی برای هدف بعدی ممکنه جواب بده! روش های معمولی که شما میتونید یک وای فای رو هک کنید با کامپیوتر چنتا بیشتر نیست که ما به صورت استاندارد میشناسیم ولی خوب شما ممکنه روش خودتو داشته باشی !

BruteForce : در این روش با در دست داشتن یک Wordlist که شامل, تعداد زیادی پسورد هست اقدام به تست کردن رمز های عبور مختلف بر روی وای فای یا(Access Point ) شما میکنن تا بالاخره اگر رمز وای فای در لیست باشه بتونن وارد وای فای شما بشن ! برای آشنایی بیشتر با آموزش کرک پسورد هش این مقاله رو مطالعه کنید .

Phishing : در این روش با ارسال لینک های جعلی, صفحات جعلی و یا حتی به عنوان اپراتور های ISP شما اقدام به سرقت رمز وای فای شما کنند .

Malware : با استفاده از آلوده کردن سیستم شما به بدافزار میتونن رمز وای فای شمارو از روی کامپیوتر شما به سرقت ببرند . البته این رو در نظر داشته باشید که با وصل کردن 1 کابل به سیستم یا لپ تاپ شما هم ممکنه سیستمتون هک بشه .
Vulnerabilities : ممکنه هکر با دانستن مدل Modem شما یا آپشن های فعالی که آسیب پذیری هستن بتونه به وای فای شما نفوذ کنه!

Social Engineering: مهندسی اجتماعی , یعنی با فریب دادن شما بدون این که خودتون بفهمید رمز وای فای شمارو به سرقت میبرن, این کار میتونه با جا زدن خودشون به عنوان یک دختر یا یک دوست اقدام به گرفتن رمز وای فای از شخص شما بشن .

 
 

 

 

خلاصه که برای هک وای فای راه های زیادی وجود داره که ما در اینجا به برخی از اونها اشاره کردیم و شما نسبت به تجهیزات و امکانات و دانش فنی ای که دارید میتونید هر روشی که دوست دارید رو مورد استفاده قرار بدید تا نتیجه دلخواهتتون رو بگیرید و در این مقاله آموزش هک وای فای با کامپیوتر ما فقط سعی کردیم یکی از روش های hack Wifi  رو به شما آموزش بدیم که میشه بخش bruteForce . اگر دوست دارید که بیشتر یادبگیرید و وارد دنیای سایبری بشید حتما به اینجا یعنی 👈🏻 آموزش های هک و امنیت رایگان یک سر بزنید .همچنین میتونید از دوره آموزش هک رایگان ما هم استفاده کنید .

مطلب پیشنهادی:   آموزش باگ RFU | آسیب پذیری Remote File Upload چیست؟

چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم ؟

آموزش هک وای فای

همونطوری که شما اقدام به جلوگیری از هک شدن میکنید; هکرها در حال دور زدن روش های امنیتی شما هستند ! امنیت 100% ایی وجود نداره اما تا حد زیادی میتونید از هک شدن  وای  فای خودتون جلوگیری کنید . در ابتدا حتما رمز عبور سختی رو انتخاب کنید و بهتره که یک جمله باشه مثلا  :
behtarindoostmanhastmrx
ManBehTarinHastam
یا میتونه پسورد شما شامل حروف کوچک و بزرگ و Symbol های خاصی نظیر !@#$% و .. باشه همچنین توجه داشته باشید که طول پسورد شما کمتر از 8 رقم نباشه . از رمز های عبور ساده استفاده نکنید مثل 12345678. اما متاسفانه من خودم شخصا هروقت لپ تاپم رو باز میکنم برای کرک وای فای میبینم که اکثرا رمز های عبور ساده ای رو گذاشتن ! مثلا شماره تلفنشون رو گذاشتن یا نام خانوادگیشون رو !  بعد از پسورد خوب حتما آپشن و فیچر هایی که استفاده نمیکنید رو غیر فعال کنید مثل wps . تا اینجای کار کارتون خوب بوده اما هنوز به راحتی میشه پسوردتون رو بدزدن پس یه مرحله برید جلوتر و اون هم تنظیم MAC ADDRESS هست یعنی فقط به مک آدرس های بخصوصی اجازه اتصال به مودم بدید . در آخر هم که رمز عبور ورود به پنل مدیریت Modem خودتون رو از حالت پیشفرض تغییر بدید  معمولا admin:admin هست و شما باید این رو تغییر بدید .

جمع بندی آموزش هک Wifi

روش های دیگه هک وای فای رو هم سعی میکنم; تا جایی که محدودیت نباشه براتون بزارم و یاد بگیرید . در صورتی که سوالی براتون پیش اومده و یا مشکلی دارید و نتونستید حلش کنید حتما به من در تلگرام پیام بدید تا راهنماییتون کنم !

باکس دانلود

لینک دستورات ویدیو
مخصوص اعضا

محتوایی یافت نشد

لینک دانلود Password list
مخصوص اعضا

محتوایی یافت نشد
درباره نویسنــده
نویسنده
کورش سنایی
نظرات کاربـــران
2 دیدگاه ثبت شده
BLACKOUT
کاربر
استاد من تقریبا تازه سایت شمارو پیدا کردم. کجا بودید تا حالا خخخخ ممنونم ازتون بابت آموزش هاتون خیلی جاها بعضی از آموزش های رایگان شمارو پولی میزارن. دمتون گرم موفق باشید...
کورش سنایی
مدیریت
:)
ثبت دیدگاه
captcha
1,499,000
77%
349,000 تومان
100%
رضایت
23
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Junior Hacker
3,485,000
88%
420,000 تومان
100%
رضایت
112
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Shodan(رایگان)
800,000 تومان
100%
رضایت
631
دانشجو
1,400,000
50%
700,000 تومان
100%
رضایت
105
دانشجو
رایــگان
100%
رضایت
10000895
دانشجو
دوره های هک و امنیت
آموزش ویروس نویسی با پایتون
220,000 تومان
100%
رضایت
143
دانشجو