جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در زیرزمین سایبری شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت را می‌پذیرید.

آموزش هک دوربین گوشی و لپ تاپ + ویدئو

تصویر مقاله هک دوربین گوشی و لپ تاپ | زیرزمین سایبری

آموزش هک دوربین عقب و جلو + وبکم به صورت ویدیویی

هک دوربین گوشی موبایل و لپ تاپ در واقع وب کم لپ تاپ تحت یکسری شرایط خاص امکان پذیر خواهد بود که حالا یا شما آشنایی داری با این روش ها و یا تازه میخوای یادبگیری که چطوری میشه اینکارو کرد و ما بهت میگیم .

خوب دوستان ببینید برای دسترسی گرفتن از دوربین گوشی موبایل و لپ تاپ (وبکم) چند راه وجود داره . که اولیش ارسال لینک هست که مخاطب با کلیک کردن روی لینک و دادن اجازه دسترسی دوربینش در اختیار هکر قرار میگیره.

روش دوم ارسال بد افزار به سمت کاربر هست که با نصب اون کل گوشیش + دوربینش در اختیار شما قرار میگیره و مورد بعدی  آپدیت نبودن سیستم عامل کاربر که ممکنه دارای آسیب پذیری بخصوصی باشه و هکر با اکسپلویت کردن اون آسیب پذیری میتونه از گوشی یا لپ تاپ کاربر دسترسی مشخصی رو بگیره که میتونه شامل دوربین شما هم بشه.

مورد آخر هم به زور هست طرفو میگیری خفت میکنی و 😂 دوربینش میشه مال تو . مهندسی اجتماعی رو میتونید توی تمام مراحلی که خدمتتون ارائه ادادم  پیاده سازی کنید و نتیجه بگیرید .

در ویدیوی بالا ما یک هاست رو هک کردیم نخریدیم که برای یادگیری  هک سایت از 0 تا 100 میتونید به دوره وب هکینگ ما مراجعه کنید و تست نفوذ به انواع و اقسام سایت های موجود رو از 0 یادبگیرید. حالا شما هاستتون رو تهیه میکنید 

کافیه توی گوگل سرچ بزنید هاست رایگان یا خرید هاست ارزان یه هاست میگیرید و روی اون هاست اسکریپتی که براتون تدارک دیدیم رو روش آپلود میکنید میتونید یک دامنه که میشه اسم سایت شما هم براش بخرید قیمت دامنه .ir هم خیلی ارزون هسست اینارو تنظیم میکنی و لینکو میدی به طرف و تنها مرحله ای که سختی داره اینه که بتونید مهندسی اجتماعیش کنید که روی لینک کلیک کنه و وارد لینک بشه; اگه کارتون رو خوب انجام بدید دیگه جای بحثی نمیمونه.

آموزش هک دوربین

آیا هک دوربین گوشی و لپ تاپ از راه دور امکان پذیر هست ؟!

بله دوستان امکان پذیر هست اما تنها تحت شرایطی که بالا اعلام کردم یعنی تا روی لینکی کلیک نکنی و دسترسی ندی و یا نرم افزار بخصوصی رو روی سیستم یا تلفن همراهت نصب نکنی و بروز بمونی و … این اتفاق نخواهد افتاد . و برای اینکه هک نشید باید چند نکته که خدمتتون ارائه میدم رو حتما رعایت کنید تا امنیتتون رو بالا ببرید و احتمال هک شدنتون رو به حداقل برسونید.

مطلب پیشنهادی:   10 تکنیک برتر هک و تست نفوذ که باید بدانید!

البته الان از اندروید  12 به بعد و IOS  14 به بعد اگر از دوربین و یا میکروفون شما کسی دسترسی بگیره برای شما کنار آنتن موبایلتون یک نقطه رنگی نمایش میده که مشخص میکنه کسی دوربین یا میکروفون شمارو هک کرده یا نه; یعنی اگر نقطه ای باشه یعنی که کسی از دوربین شما داره استفاده میکنه در آیفون وقتی Status Bar رو پایین بکشید مثلا نوشته Camera Recently که خوب نسبت به استفادتون باید خودتون تشخیص بدید هک شدید یا خیر; حالا بریم سر نکات ایمنی :

  • از نصب برنامه‌های ناشناس دانلود شده خودداری کنید.
  • بر روی لینک های مشکوک کلیک نکنید و دسترسی به دوربین رو ندهید.
  • قبل از نصب هر برنامه جدید، بررسی کنید که آیا از منابع معتبر دانلود شده است یا خیر.
  • از یک برنامه ضد‌ویروس معتبر برای اسکن گوشی خود استفاده کنید.
  • سیستم‌عامل گوشی خود را به‌روز نگه دارید.
  • از یک رمز عبور قوی برای قفل کردن گوشی خود استفاده کنید.
  • اگر گوشی خود را گم کردید یا به سرقت رفت، فوراً آن را گزارش دهید.
 
اگر گوشی شما بنظر میرسه که هک شده باشه حتما روی دوربین هاتون چسب مشکی بزنید یا دسترسی دستگاهتون رو به اینترنت قطع کنید و به یک متخصص امنیت سایبری مراجعه کنید .
روش هک دوربین موبایل یا لپ تاپ

چطور میشه دوربین موبایل یا لپ تاپ رو هک کرد ؟!

خوب ببینید برای نفوذ به دوربین گوشی موبایل یا لپ تاپ که بهتون گفتم چه روش هایی وجود داره و بعید میدونم روش دیگه ای باشه اگه هست بگید ماهم بدونیم توی کامنت هاخلاصه پایین یه ویدیو واستون میزارم که ببینید و روش هک دوربین لپ تاپ و موبایل رو بهتون به صورت کامل توضیح میدیم فقط برای اینکار نیاز به یک هاست دارید و یک برنامه بخصوص که ما اون رو در اختیارتون قرار میدیم . هزینه هاست هم خیلی کمه یا اصلا مییتونید هاست رایگان پیدا کنید خیلی درگیرش نشید سراغ VPS هم میتونید برید ولی سراغ ابزار هایی مثل NGROK و … نرید که خیلی دردسر داره ازصلا دلتون رو میزنه, U Can Trust Me  (میتونی بهم اعتماد کنی ).

مطلب پیشنهادی:   بهترین موتور جستوجو برای هک و تست نفوذ

برنامه برای هک دوربین | اسکریپت مناسب برای هک دوربین

ببینید اسکریپتی که ما براتون تدارک دیدیم خیلی خاص و خوبه اما این تنها اسکریپت نیست و در پایین یکسری ابزار بهتون معرفی میکنم که بدون نیاز به هاست و … میتونید از گوشی یا وب کم کاربر دسترسی بگیرید. و هدف از این آموزش صرفا این هست که به شما بگیم چه روش هایی ممکنه دوربین شما هک بشه و هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال ناپسند شما نخواهیم داشت .

ابزار CamHacker

اولین ابزاری که میتونید ازش استفاده کنید ابزار CamHacker هست که با PHP نوشته شده که بلافاصله بعد از کلیک کاربر روی لینکی که به شما میده و دادن دسترسی تصاویر دوربین قربانی برای شما ارسال میشه حالا نمونه لینکشو توی صفحه گیت هاب ابزار جایی که میتونید این ابزار رو دانلود کنید قرار داره و میتونید مشاهدش کنید که اگر کسی چنین لینکی براتون ارسال کرد روش کلیک نکنید.

ابزار مناسب برای هک دوربین

تصویر بالا یک اسکرین شات از ابزار CAMPHISH هست که این هم مثل ابزار بالا کار گرفتن اسکرین شات از دوربین کاربر رو انجام میده که این هم 2 نوع لینک مثل ابزار بالا به اسم ngrok و Serveo تولید میکنه که طبق تجربه بهتره از لینک های Serveo استفاده کنید و لینک رو اگر کسی برای شما ارسال کنه و روش کلیک کنید و دسترسی بدید به کاربر بازهم تصاویر دوربین شما برای Attacker ارسال میشه .

آموزش هک دوربین با Termux

ابزار هایی که در بالا بهتون معرفی کردیم رو باید دانلود کنید و اجرا کنید اما اینکه چطوری اونهارو اجرا کنید جای بحث داره که نیاز به یک دانش پایه ای از خط فرمان ها داره منظورم از خط فرمان همون CMDو ترمینال لینوکس هست که خوب روی گوشی های اندرویدی ما یک نرم افزاری داریم به اسم Termux که یک نسخه کاربردی از ترمینال های لینوکسی هست که بهتون این امکان رو میده که ابزار های هک رو به راحتی نصب کنید البته اگر ابزاری که میخواین دانلود و استفاده کنید با زبان پایتون 3 نوشته شده باشه روی هر سیستم عاملی که پایتون 3 روش نصب بشه کارتون انجام میشه . طریقه نصب نرم افزار هایی که بالا ارائه دادیم در خود صفحه گیت هاب ابزار ها قرار داده شده که شما میتونید ازش استفاده کنید و یا در یوتیوب جستجو کنید How to Install camphish یا how to install Camhacker .

چطور دوربین های مدار بسته را هک کنیم؟! تو آموزش هک دوربین مداربسته کامل توضیح دادیم.

امیدارم از این آموزش لذت برده بوده باشید; خالی از لطف نیست که اگر به یادگیری دنیای هک و امنیت به صورت رایگان علاقه مند هستید مابقی مقالات و آموزش های ویدویی ما در زمینه آموزش هک و امنیت در زیرزمین سایبری رو بررسی کنید . دوست دار شما و ارادتمند جامعه سایبری ایران کوروش سنایی .

درباره نویسنــده
نویسنده
کورش سنایی
نظرات کاربـــران
10 دیدگاه ثبت شده
Big_ROSS
مهمان
سلام کوروش گیت هاب صفحه cam hacker رو بسته لینک دانلود دیگه ای داری؟
کورش سنایی
مدیریت
CamPhish
امیر
مهمان
سلام وقتتون بخیر اون دوتا فایل کجاست؟ کدش چی بود؟
کورش سنایی
مدیریت
توی کانال زیرزمین سایبری گذاشتیم
l
مهمان
سلام هاست اشتراکی بخرم؟
کورش سنایی
مدیریت
میتونید
nP
مهمان
سلام.ممنون بابت مقاله خوبتون❤️❤️ ی سوال داشتم ، اینکه اگر ما یک فایل مخرب نصب بشه رو گوشیمون تا زمانی که به بدافزار دسترسی دوربین نداده باشیم می‌تونه به دوربین دسترسی بگیره؟
کورش سنایی
مدیریت
سلام و قتی بد افزار نصب بشه روی سیستم یا گوشیتون نیازی به اجازه شما نداره
Mehrab
کاربر
بسیار مفید و عالی بود کوروش آموزش هک دوربین با HTML بزار😂😂😂
کورش سنایی
مدیریت
XD
ثبت دیدگاه
captcha
1,499,000
77%
349,000 تومان
100%
رضایت
23
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Junior Hacker
3,485,000
88%
420,000 تومان
100%
رضایت
112
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Shodan(رایگان)
800,000 تومان
100%
رضایت
631
دانشجو
1,400,000
50%
700,000 تومان
100%
رضایت
105
دانشجو
رایــگان
100%
رضایت
10000895
دانشجو
دوره های هک و امنیت
آموزش ویروس نویسی با پایتون
220,000 تومان
100%
رضایت
143
دانشجو