جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در زیرزمین سایبری شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت را می‌پذیرید.

آموزش نصب hack bar

آموزش نصب هک بار

هک بار چیست ؟

یکی از برترین اکستنشن ها یا افزونه های مرورگر فایرفاکس برای هکرها هستش که مورد توجه بسیاری از فعالین این حوزه قرار گرفت و با قابلیت هایی بسیاری که داره, کار رو در پروسه هکینگ خیلی ساده میکنه و به شما در قسمت های مختلف مثل بایپس waf, انجامDIOS یا Encode و Decode و خیلی موارد دیگه یاری میکنه.   مشکلی که اخیرا وجود داره شما در حال حاضر از نسخه قدیمی این افزونه نمیتونید استفاده کنید و امروزه از افزونه HackBar Quantum استفاده میشه که خوب کاربری لازمرو  نداره و نیاز, به یکسری درون ریزی های خاص داره که  کار رو بسیار پیچیده و سخت میکنه و البته خیلی سخت هست که واقعا از این هک بار زیبا دست کشید, و به همین دلیل در این آموزش شمارو با طریقه نصبش آشنا میکنیم تا بتونید ازش استفاده کنید و نسبت به بقیه افراد کارتون خیلی خاص تر بشه. این افزونه به دلیل داشتن قابلیت های مختلف هم کار رو برای شما در پروسه های هکینگی مثل Sqli, Cross Site Scripting (xss) راحت تر میکنه و دارای متد های از قبل آماده ای هستش که واقعا حرفه ای روشون کار شده. این افزونه خودش نیز قابلیت شخصی سازی رو داره و میتونید حتی تم مورد علاقه خودتون رو روش نصب کنید و ابزار های متفاوتش بهره ببرید و زیبا ترش کنید. طریقه ی کار کردن با این هک بار هم یکسری قلق های خاص خودش رو داره که اگر تمایل به یادگیری کار باهاش رو دارید حتما در بخش نظرات درخواست خودتون رو اعلام کنید تا آموزش کار با این افزونه جذاب هم برای شما قرار بدیم.
مطلب پیشنهادی:   آموزش هک وای فای با کامپیوتر
HBM HACKBAR برای مشاهده لینک های دانلود صفحه را به پایین Scroll کنید.

آموزش نصب هک بار به صورت تصویری

خوب میخوام حالا به صورت تصویری هم بهتون طریقه نصب هکبار رو بگم که زیاد طول نمیکشه فقط کافیه به پایین صفحه برید و با استفاده از لینک های دانلود که براتون قرار دادم مرورگر waterFox Classic  رو برای سیستم عامل خودتون چه حالا لینوکس باشه چه ویندوز باشه دانلود کنید. سپس فایل افزونه HackBar رو دانلود که بریم روی مرورگرمون نصبش کنیم. دانلود باکس HACKBAR خوب من مرورگر رو نصب کردم و حالا برای نصب افزونه به ۲ صورت میتونیم عمل کنیم روش اول اینکه در بخش Address Bar تایپ کنیم => about:addons یا از بخش hamburger به قسمت Add-Ons یا همون افزونه های مرورگرتون برید: بخش Addons مرورگر واتر فاکس خوب من جای شما باشم با استفاده از address bar به بخش افزونه ها میرم چون حرفه ای تره 🙂 خلاصه; بعد از اینکه وارد شدید رو چرخ دنده بالا سمت راست کیک کنید و گزینه Install Add-On from File رو انتخاب کنید و فایلی که از وبسایت ما دانلود کردید رو بهش بدید و منتظر بمونید نصب بشه. نصب افزونه Hack bar خوب اینم از این بعد از نصب موفق مثل تصویر بالا افزونه به مرورگر شما اضافه میشه و میتونید از این افزونه بسیار خفن و کاربردی بهره ببرید و استفاده کنید. موردی که هست اینه که اگر میخواین از فایرفاکس استفاده کنید کنید بهتون افزونه Hack Bar For quantum رو پیشنهاد میکنم که نصب کنید. اونی که بالاتر بهتون پیشنهاد کردم افزونه HackBar quantum بود این یک For بینش هست و با اون تفاوت داره و این افزونه ای که پیشنهادش کردم حرفه ای تر و قابلیت ها بیشتری رو داره که ازش میتونید استفاده کنید و دیگه مشکل نصب ندارید.
مطلب پیشنهادی:   نقشه راه هک و امنیت | ورود به دنیای هکر ها 🏴‍☠️
تصویر HackBar For Quantum این هم تصویر هک بار فور کوانتوم هستش که خدمتتون عرض کردم 🙂 مقاله تموم شد راضی بودی یا خوشت اومد ممنون میشم برامون کامنت بزاری.        

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشن :

🟢 آموزش کرک پسورد هش 🟢 آموزش ChatGpt برای هکرها 💀 + نحوه استفاده 🟢 آموزش دیفیس کردن سایت

جعبه دانلود

دانلود HackBar HBM Hackbar 2020-v.07.1
فایل
رایگان

محتوایی یافت نشد

دانلود WaterFox WaterfoxClassic2022.11.exe
فایل
رایگان

محتوایی یافت نشد
درباره نویسنــده
نویسنده
کورش سنایی
نظرات کاربـــران
6 دیدگاه ثبت شده
بهروز محمدی
خریدار
ابزاری بسیار کاربری برای بحث sql اینجکشن حتما استفاده کنید
کورش سنایی
مدیریت
بله بسیار کاربردی هست و Payload های بسیاری داره ! ممنون بهروز جان
محمد مهدی
خریدار
خیلی خوبه حتما آموزش ازش بزار😍
Mohammad.d
کاربر
خیلی کاربردی بود ممنونم
کورش سنایی
مدیریت
ممنون از نظرت دوست عزیز
کورش سنایی
مدیریت
حتما
ثبت دیدگاه
captcha
1,499,000
77%
349,000 تومان
100%
رضایت
23
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Junior Hacker
3,485,000
88%
420,000 تومان
100%
رضایت
112
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Shodan(رایگان)
800,000 تومان
100%
رضایت
631
دانشجو
1,400,000
50%
700,000 تومان
100%
رضایت
105
دانشجو
رایــگان
100%
رضایت
10000895
دانشجو
دوره های هک و امنیت
آموزش ویروس نویسی با پایتون
220,000 تومان
100%
رضایت
143
دانشجو