جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در زیرزمین سایبری شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت را می‌پذیرید.

آموزش ساخت پسورد لیست با john The Ripper | مناسب با هدف

تصویر مقاله آموزش ساخت پسورد لیست با John The Ripper

آموزش ساخت پسورد لیست با John The Ripper کاملا Custom و مناسب با هدف و نوشتن Rule که یک تکنیک RedTeam هست. در ادامه این آموزش کرک با ما همراه باشید . در این مقاله قصد داریم به شما ساخت پسورد لیست با John The Ripper رو به شما آموزش بدیم که هنوز توی وب فارسی مقاله یا ویدیویی در این مورد نیست و در انتهای ویدیو احتمالا بتونید پسورد لیست مناسب با هدف, کشور,  وبسایت و … مورد نظرتون براای خودتون بسازید و یکم حرفه ای تر عمل کنید . این آموزش ساخت پسورد لیست با John مناسب برای کرک انواع پروتکل  و سرویس ها از جمله RDP هستش  .

معرفی ابزار John The Ripper برای ایجاد پسورد لیست مناسب با هدف

معرفی ابزار John The Ripper برای ساخت پسورد لیست

این ابزار رو میتونید John صدا بزنید که طریقه نصب John The Ripper در ویندوز رو هم توی سایت آموزش دادیم و آموزش نصبش توی لینوکس رو در همین آموزش یاد میگرید . در این آموزش با نسخه John Jumbo کار میکنیم .ابزار جان دِ ریپر یک ابزار کرک پسورد رایگان هست  که در ابتدا برای سیستم های Unix ساخته شد و به شدت مورد استقبال امنیت کار ها و هکر ها قرار گرفت برای کرک پسورد و همچنین ساخت پسورد لیست .  با این ابزار شما صدها نوع هش رو میتونید کرک کنید مثل , GnuPG, cryptocurrency wallets,  SSH, WiFi WPA-PSK و خیلی چیزای دیگه اینا تنها بخشی از توانایی های کرک پسورد توسط John The Ripper بود . برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی John The Ripper مراجعه کنید 

مطلب پیشنهادی:   آموزش کرک هش با John

آموزش نوشتن Custom Rule با John The Ripper برای ساخت پسورد لیست

ابزار John The Ripper به شدت مناسب برای ساخت پسورد لیست مناسب با تارگت هست چون با Rule هایی که میتونید بنویسید قدرت و سرعت زیادی رو به شما میده که از این Rule ها به غیر از بحث پسورد لیست برای عملیات کرک هم میتونید استفاده کنید . در ادامه باهم 1 Rule مینویسیم که اصلا سخت نیست (البته با ما ) که شما میتونید کاملا راحت و ساده یادبگیرید که چطوری میشه یک پسورد لیست مناسب ساخت به جای اینکه هی الگوی های مختلف رو کپی پیست کنید !

برای خیلی از افراد سوال هست که در زمان کرک پسورد های ضعیف, کرک فایل Zip یا Rar شکستن هش های مختلف مثل هش SSH, passwd, shadow و …  که در بالاهم بهشون اشاره کردیم که فقط برخی از توانایی های John هست چطوری موفق واقع بشن . در این بین افرادی رو هم میتونید پیدا کنید که از اونها پسورد لیست تهیه کنید اگر خودتون علاقه ای به ساخت و ایجاد پسورد لیست مناسب ندارید که در زمانتون هم صرفه جویی میشه چون به شدت ساخت پسورد لیست دلخواه زمان بر هست  البته اگر با ما همراه باشید در این مقاله و مقاله های بعدی چندین تکنیک و روش ساخت پسورد لیست رو به شما آموزش خواهیم داد تا از خرید هرگونه پسورد لیستی بینیاز بشید که البته بازهم میگم شاید شما نخواید زمان بزارید و پسورد لیست خریداری کنید . این پسورد لیست ها میتونن به کمک شما بیان در زمان در کرک هش . خوب بریم سراغ آموزش ساخت پسورد لیست با john The Ripper . 

مطلب پیشنهادی:   CVE چیست
تصویر ابزار john The Ripper

آشنایی با ویژگی های ابزار John برای ساخت پسورد لیست دلخواه

ابزار John The Ripper به صورت پیشفرض تعداد زیادی Rule پیشفرض برای ایجاد Password list درون خودش داره که 2 تا از محبوب ترین  آنها Rule پر طرفدار best64 و korelogic هستش . در ادامه لیستی از محبوب ترین Rule های پیش فرض رو در اختیارتون میزارم :

JumboSingle
o1
o2
i1
i2
o1
i1
o2
i2
best64
d3ad0ne
dive
InsidePro
T0XlC
rockyou-30000
specific
ShiftToggle
Split
Single
Extra
OldOffice
Single-Extra
Wordlist
ShiftToggle
Multiword
best64
Jumbo
KoreLogic
T9

به پایان یک آموزش ساخت پسورد لیست دیگه رسیدیم ; شما میتونید آموزش های دیگه ساخت پسورد لیست مارو هم مثل آموزش ساخت Password list  با ابزار Cewl مناسب با هدف  و. … مارو هم تماشا کنید . ممنون میشیم که حتما برای ما توی سایت کامنت بزارید و نظرتون رو در مورد این محتوا بگید .

درباره نویسنــده
نویسنده
کورش سنایی
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
captcha
1,499,000
77%
349,000 تومان
100%
رضایت
23
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Junior Hacker
3,485,000
88%
420,000 تومان
100%
رضایت
112
دانشجو
دوره های هک و امنیت
دوره آموزشی Shodan(رایگان)
800,000 تومان
100%
رضایت
631
دانشجو
1,400,000
50%
700,000 تومان
100%
رضایت
105
دانشجو
رایــگان
100%
رضایت
10000895
دانشجو
دوره های هک و امنیت
آموزش ویروس نویسی با پایتون
220,000 تومان
100%
رضایت
143
دانشجو